søndag den 3. februar 2019

BEAUVAIS ONE POT

Da jeg i dag var ude at handle ind, fik jeg øje på Nyheden fra Beauvais.

One Pot Chili Con Carne.

For når jeg om Søndagen skal af sted til Sprit Banko på Det lille Apotek i Struer, og helst skal være der kl.12:30. Så vil jeg gerne have noget let til frokost, der er hurtig og nem at tilberede, og som ikke efterlader en stor opvask.

Et par hurtige klemmer kan man jo altid tage, eller et smut omkring pølsevognen, kan også bruges.

Så har jeg prøvet Steff Houlbergs Cowboy Toast, men altså, hvis man tror de smager lige så lækker som dem man fik tilbage i 80'erne da man tog til dans på Pavillonen i Struer, bliver man godt nok skuffet.
De smager sådan lidt øv !

Men Beauvais One Pot med Chili Con Carne, det smager vellykket. 
Og hvor er det nemt, 4 minutter i microovnen, så er det spisetid. Og det eneste opvask man står tilbage med, er en ske. 

Jeg kunne se der findes flere varianter af Beauvais One Pot, jeg må have købt et lager, så jeg har nem Søndags mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar