tirsdag den 5. februar 2019

ALLE WEEKENDER I MARTS ER OPTAGET.

I dag har vi haft en slagtefri dag, så jeg har ikke været på arbejde. Dagen er ikke bare blevet brugt på at se fjernsyn, jeg har været ude at få planlagt Marts, og det bliver en måned med samtlige weekender fuldt optaget. 

Første STOP på turen, var hos Købmanden i Hjerm, hvor jeg fik købt billet til Hjerm Tartelet Festival.
Jeg var til det sidste år, og syntes det var meget sjovt. Derfor ønsker jeg at opleve Festivalen i år igen, også af den årsag at i år er der et flot musikprogram.
Bl.a. kommer Ugler I Mosen og Torben Lendager.
Tartelet Festivalen finder sted Fredag d. 1. Marts.
Pris: 175 kr.

Og der næste gik turen ud til  Borbjerg Mølle Kro.






For der arrangere Kroen Fredag d.8. Marts:
Æ Møll'kuens Awten, pris for at deltage er 248 kr.
Til den pris får man en lækker buffet med ene af gode sager, og bagefter er der underholdning med Harmonikamusik.

Jeg har ikke været på Borbjerg Mølle Kro siden jeg var barn, så det er en begivenhed jeg glæder mig til at skulle opleve.

Lørdag d.16. Marts er det Personaleforeningen Hønsegården, der arrangere Bowling i West Bowl i Holstebro.
Det koster 150 kr., at deltage i en festlig aften sammen med mine kollegaer.
De penge fik jeg betalt i går.

I morges kørte jeg ud til Nørregades Køkken i Vinderup efter rundstykker, det kunne jeg lige så godt, efter som jeg ville have en billet til arrangementet med Finn Nørbygaard.
Det sker Lørdag d.23. Marts og bliver den dyreste oplevelse; 425 kr. Men så er der også Buffet, Finn Nørbygaard, og aftenen slutter af med en DJ der spiler op til fest.

Min dag i dag sluttede jeg af med en øl på Kruset i Holstebro, hvor jeg fik købt billet til Herreaften Lørdag d.30. Marts.
Prisen er 200 kr., aftenen begynder kl. 17:00 med helstegt Pattegris.
Og så skal der smages på 5 forskellige Mjød, og aftenen slutter af med en fræk tøs der byder på Strip-tease.

Jeg er kommet af med i alt 1198 kr, for at deltage i disse 5 begivenheder. For uden dem, bliver der også en Lørdag aften med livemusik på Det lille Apotek i Struer, og Transportmesse i Herning Messecenter.

Derfor kære venner, bliver der i Marts måned masser af fed læsestof her i RYGERKUPEEN. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar