fredag den 19. januar 2018

STORE TARTELETTER.

Så kunne det endelig blive Fredag, og så er det lønningsdag. Men da jeg skal til Scor fest i morgen i Aarhus, skulle det nu blot fejres roligt.

I Struer har vi fået en ny Cafe, Cafe Bott. Den ligger omme i Fiskergade, og er man ikke stedkendt i byen, er cafeen ikke så let at få øje på.
De har så fået en ide til hvordan man får øje på cafeen, nemlig med Danmarks måske største tartelet. 

Sådan ser den ud, og er udviklet og bliver bagt hos Ølbyvejens Bager.
Tarteletten indeholder 500 gram høns i asparges, selve tarteletten smager ikke som almindelige tarteletter gør. Jeg tror faktisk at det ville være sådan en sukkerfri spandauer ville smage, for den har samme bløde overflade og drysser på samme måde som en spandauer, man får bare ikke det der sukker chok .
I min optik er det en rigtig god smag, og jeg kan da love jer for man bagefter er mæt.

Da jeg havde spist, var jeg forbi LARSEN og købe lidt guf til i aften. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar