lørdag den 6. januar 2018

FEST PÅ APOTEKET.

Cirkeline mødte jeg for nogle år siden, og spurgte til hendes efternavn, da jeg ofte har hørt det navn nævnt hos mine forældre.
Det viser sig, at hendes far og min far var kollegaer, begge ansat som lokomotivfører hos DSB. Det vil sige, at Cirkeline og jeg kunne have lært hinanden at kende da vi var børn.
Men det var først da vi blev voksne vi løb ind i hinanden, og vi har aldrig været venner i den forstand.

Når nu man mødes på Det Lille Apotek i Struer, og kender de samme mennesker, og nogle gange sidder ved samme bord eller ved siden af hinanden i baren, jamen så kommer man til at lære hinanden at kende.
Og det er sådan det hænger sammen, at Cirkeline og jeg, bare kender hinanden. 

I går eftermiddag fejrede hun sin 60 års fødselsdag, med et lille åbent hus arrangement på Det Lille Apotek.

Jeg købte en lille gave jeg tog med under armen, og sørme jo, hun gav en bid brød og en øl.
Mine 2 gode veninder var der også, vi sad ved samme bord. 
Kim kom og spillede og sang, så det blev nu en ganske hyggelig eftermiddag.

Mine 2 gode veninder var blevet småsultne og ville en tur på Route 66 og spise, og spurgte om jeg ville med ? Jo, jeg kunne nu også godt klemme et eller andet ned.
Route 66 er Struers nye spisested, en ægte Amerikansk diner, hvor der serveres mad af meget høj kvalitet.
Deres pommes friter er så gode at det er synd at dyppe dem i ketchup, i stedet bestiller jeg en karrydressing. Uha hvor kunne man ønske sig at denne karrydressing blev varmet op og brugt til Boller i Karry, så ville denne ret endelig komme til at smage af karry. 

De to piger fik bbq ben, og jeg en burger. Og da vi var færdige med at spise, ville de hjem.
Jeg tog over på Stoppestedet lige for at få en God nat øl, og så tog jeg også hjem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar