fredag den 22. september 2017

IRISH PUB I VINDERUP.

Efter fyraften og jeg havde været hjemme i bad, kørte jeg ud til Irish Pub i Vinderup for at nyde en Fredags øl.

Det er nu ikke eneste grund til jeg tog på Irish Pub i Vinderup, det var også for at tilmelde mig to arrangementer på pubben.
Gin smagning nu på fredag d.29. Sept, det begynder kl.18.
Og lørdag aften skal jeg til Ålegilde i Hjerm, så det går ikke fredag aften bliver al for vild.
Men der er toget jeg skal nå hjem, det sidste køre inden midnat.

Det andet arrangement jeg har tilmeldt mig på Irish Pub, er
OKTOBERFEST. Det foregår d.21. Oktober hvor der kun er en måned til min 55 års fødselsdag, klart at det skal fejres. Der kører jeg festen helt igennem, så det bliver en dyr aften hvor man så må punge ud til en Taxa hjem til Struer.

Så skal jeg for øvrigt også til Oktober fest i Struer, lørdag d.14.Oktober, omme i DLG siloen på havnen.

Da jeg havde drukket min øl kørte jeg ud til Holstebro, ud og få handlet ind til en hyggelig weekend. I sidste weekend var det meningen jeg blot skulle slappe af herhjemme, men så kom der lige et dødsfald og en bisættelse i vejen. Derfor vil jeg bare have en afslappet hjemme weekend, i denne weekend.
I Holstebro var jeg hos Frellsen hvor jeg fik handlet ind til en, aldeles hyggelig weekend.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar