søndag den 24. september 2017

FØLTE MIG ENSOM

Jeg ved ikke hvad der gik af mig i går , men jeg tror det er gået op for mig at min mor er død.
Sært nok da jeg så hende udånde mærkede jeg ikke noget særligt, heller ikke da Bedemanden dagen efter lagde hende i kisten, og jeg skulle sige det sidste farvel inden låget blev lagt på. Og til Bisættelsen klarede jeg det også fint, men så i torsdags da jeg var i Meny og handle ind mærkede jeg et sært stik.
I alle de år jeg har haft bil, det er over 10 år nu, var min mor med ude at handle ind hver torsdag. Det var bestemt ikke hver torsdag jeg syntes det var lige sjov, særligt ikke når man skulle bruge tid på at vente på hun blev færdig. Der kunne jeg godt få den der fæle tanke, at en dag bliver jeg fri for at hun skal med mig ud at handle ind. Det var jeg så fri for i torsdags, og tænk sig, så savnede jeg pludselig at have hende med.
Med tiden går det savn over, men det føltes nu alligevel sært i torsdags.

Så i går blev jeg ramt af en følelse der normalt er mig ubekendt. Jeg var på Skipperkroen om eftermiddagen for at putte penge i sparebøssen, og der var der gang i Billiard turnering, så der var mange mennesker og de hyggede sig sammen, der følte jeg mig pludselig ensom.
Og da jeg kom hjem og fik tændt for Facebook hvor jeg kunne læse om folk der var ude at more sig sammen med deres venner, følte jeg igen en ensomhed og et savn. Inden nogen nu kommer på den ide at jeg bare skal have en kæreste, nul putte ! Og folk skal heller ikke have mig hængende i deres bukseben hver gang de skal noget, det er slet ikke det det handler om.
Og i hele Oktober og November er alle mine weekender fuldt optaget, så der får jeg slet ikke tid til at føle mig ensom og føle et savn. Men lige i går blev jeg ramt af de to følelser, fuck hvor det føles ad H til. Jeg kunne ikke klare mosten måtte bare ud, så jeg fik bestilt bord på Bones i Holstebro.

Et bord på Bones kl.19:15, så i bad og få mig klædt om og komme med et tog kl.17:50.
Så kunne jeg nå på Bierstuben og nyde en fadøl, inden den stod på bøf.

På Bones var der fuld hus, men jeg fik mit bord og en fin service trods travlhed.
De reklamere med Gratis softice i hele September hvis man bestiller en hovedmenu, men softice maskinen var desværre i stykker, men serverings pigen sagde, at jeg kunne få gratis salatbar, og lo da jeg sagde NEJ TAK, i dag springer jeg over det sunde valg.
Så jeg fik blot: Hot Wings til forret, en god lille steak med pebersovs og en bagt kartoffel som hovedret, og en stor fadøl.

Da jeg var færdig med at spise, vandrede jeg op til Fox and Hound, hvor fra der ikke er langt op til toget. Men der gik ikke noget tog før kl.21:54, så jeg kunne nå at nyde to af de dyre og gode øl. 

Hjemme i Struer igen, gik jeg på Skipperkroen lige for at få en god nat bajer. Der fik jeg selskab af min gode veninde Nadja, hun er god til at skabe et godt humør. Så vi hyggede os i baren, og da vi skulle hjem skulle vi samme vej, så vi splejsede til en taxa.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar