mandag den 26. december 2016

Jeg skal opleve: REALITY AWARDS 2017

Jeg plejer at bande højlydt når der er Reality Award, og kan læse det bliver arrangeret en hverdags aften. For når man bor ovre i det mørke Vestjylland og er uheldig at have et arbejde, er det fanden gale mig komplet umuligt at nå til København og se showet. Og så bander jeg endnu højere når jeg kan læse om showet i Se & Hør, for så ønsker man at man havde været der selv.

Til næste år får jeg endelig chancen for at være der selv, da REALITY AWARDS 2017, foregår Fredag d. 3. Februar, i Imperial Bio i København. I kan bande på at den chance vil jeg ikke lade gå fra mig, jeg var hurtig til at få fingeren ud af vaniljekransen da jeg så reklamen på Facebook.

Det er en omfattende proces at bestille billet til Reality Award, først skal man klikke på begivenheden på Facebook, og så klikke videre til billetsalget hvor alle de vigtige oplysninger er skrevet på engelsk. Man skal regne med det tager i omegnen af 10 minutter at bestille billetter, til gengæld kan man selv bestemme hvor ledes man ønsker at modtage sin billet. For et ekstra beløb bliver billetten sendt med posten, det har jeg valgt, og regner med at have min billet i hånden på fredag.

Jeg er noget spændt på hvilke Reality stjerner man kommer til at opleve, da jeg kun kender dem fra TV-3, og så lige dem fra Mig og min mor på Kanal 4. Mange af dem, er jo gået hen og er blevet voksne og seriøse, nogle har endog stiftet familie og har fået børn. Så hvem mon der er tilbage, man får at se til showet ?

Men okey jeg siger det således, hvis det bliver pisse skægt køber jeg gerne en billet til 1000 kr. til Reality Awards 2018, men til Reality Awards 2017, nøjes jeg med en billet til 500 kr.
Jeg vil til gengæld ofre et større beløb på hotelopholdet, for jeg var på Google Map for at se hvordan Imperial Bio ligger i forhold til Cabinn City, hvor jeg plejer at bo når jeg er i København. Der kunne jeg se at der er noget af et stykke vej at gå, men jeg kan også se, at der ligger 3 hoteller kun få skridt fra Imperial Bio. De er noget dyrere, men hva' pokker, engang imellem må man have lov at flotte sig lidt.

Jeg ser frem til at skulle opleve, en festlig fredag aften i København.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar