lørdag den 24. december 2016

JULE DRUK

Så blev det endelig d.23. December og man kan tage ud og fejre man har Jule fri, for man sgu ikke kalde de tre fridage for en Juleferie.

Mit stamværtshus Skipperkroen, indbød til Julehygge kl.17. Først var jeg på La Boheme og spise, og så til fest.

Vi sad rundt om baren på Skipperkroen, og der var live musik det er slet ikke så tosset med en lille fest sådan sidst på eftermiddagen i den såkaldte Ulvetime.
Selv om vi ikke var så mange så havde vi det nu meget hyggeligt, og med øl til kun 20 kr., så kom der gang i fællessangene.

Hen ad aftnen blev jeg sulten, og nåede i pølsevognen inden lukketid og fik en bøfsandwich.

Og så slog jeg vejen forbi Stoppestedet og Limfjordskroen, for at ønske glædelig Jul.

Og så tilbage til Skipperkroen og få en god nat øl, inden jeg tog en taxa hjem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar