torsdag den 4. august 2016

NY MUS

Pludselig i går gik der fuck i min computer, billederne begyndte at suse forvirret rundt, og jeg tænkte: What the fuck er der i vejen ?

I dag kørte jeg over til EXPERT i Bremdal hvor jeg købte computeren i Februar, og forklarede problemet og sagde at det kan da ikke passe den allerede er gået i stykker.

Han hev den der Ding ud, og så vidste det sig, at problemet ikke var større end det straks kunne løses.
Det var simpelthen musen der havde draget sit sidste suk, så jeg skulle have en ny.
Pyha ! Sikke en lettelse.
Og nå ja, alt holder jo ikke for evigt. Den mus har jeg haft siden 2003, altså i mere end 10 år.

Så nu har jeg fået en ny mus med en ny Ding, den er udstyret med nogle flere knapper end den gamle mus.
Om disse knapper kun er til pynt eller om de rent faktisk virker, skal jeg til at sætte mig ind i.
Men i hvert fald, nu kører min computer fejlfri igen, og det er jo det vigtigste.
Den nye mus kostede mig 500 kr., kan den så holde i 10 så er pengene ikke hældt ud ad vinduet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar