fredag den 5. august 2016

ENGELSK BØF MED BLØDE LØG

Det hører godt nok til sjældenheder, at jeg tager en druk tur på en torsdag. Men nu er jeg nået til vejs ende i min sommerferie, på mandag skal man sgu op og på arbejde igen. Så jeg tillod mig at tage ud og vifte lidt med ørene i går.

Først en tur på SKIPPERKROEN en øls tid, og så med toget til Holstebro, hvor jeg tog på BIERSTUBEN. Her fik jeg min favorit øl, en Fransk 1664.

Det kom til at passe med spisetid, hvor jeg havde bestilt bord på RÅDHUSKÆLDEREN.

Jeg bestilte en Engelsk Bøf, og da min bøf ikke må sige muuh, skulle den være gennemstegt.

Nu er RAADHUS KÆLDEREN, en god gammeldags restaurant, hvor man ikke bestiller sin mad ved et samtaleanlæg, og får sin mad udleveret henne ved næste luge. Næ, her tager det tid før kro mutter kommer med din mad, det er så tilgengæld ventetiden værd.
Sikke en bøf, ja der var hele 2 Engelske bøffer i herrestørrelser, i en velsmagende smørsovs, gode kogte kartofler og masser af bløde løg, og så en kold fadøl til.

Da jeg var færdig med at spise kunne jeg lige nå en fadøl på FOX & HOUND, inden jeg skulle med toget hjem til Struer.

Hjemme i Struer tog jeg på STOPPESTEDET, der var der fest så det blev sent i nat før jeg kom hjem i seng.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar