søndag den 27. marts 2016

SIDDER PÅ ET VÆRTSHUS

Det er godt nok længe siden jeg sidst tog en tur i byen i Struer, det skyldes jeg er ret optaget hver weekend. Men nu er det Påske, og i Påsken skal jeg som altid på overarbejde på fjerkræslagteriet om lørdagen, så er der ikke tid til at komme ud og oplevet så meget.
Så i går aftes havde jeg tid til at tage på værtshus i Struer.

Først på LA BOHËME og få noget at spise, en burger og en fadøl.

Så over på SKIPPERKROEN, der skete der godt nok ikke ret meget.
Jeg gik videre til STOPPESTEDET, et værtshus der åbnede Juleaften.
Hvor Skipperkroen er et pænt indrettet værtshus, ligner Stoppestedet noget der er åbnet i en fart i en gammel butik, der er ikke gjort alverden ud af det. Men det tiltrækker mange, så der er nu meget hyggeligt at hænge ud på Stoppestedet.
Der kører de et tilbud; Dobbelt op fra 20-22, fredag og lørdag aften. Jeg fik drukket en del Rom & Cola.

Så tilbage til Skipperkroen, hvor der skulle være livemusik. Det var ikke helt dårligt, men jeg valgte at tage hjem igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar