tirsdag den 29. marts 2016

HOS LÆGEN

I mange andre byer mangles der praktiserende læger, det gør der ikke i Struer.
Vi har fået en del nye læger i vores nye lægehus, der ligger på havnen. I nye lækre lokaler og med en flot udsigt, men så mange læger i en lille by som Struer?
Det er jo nok planen, at de skal dække det meste af Regionen.

Og så er det læger der yder en fin service, de giver sig god tid til deres patienter. Så jo, vores lægehus skal nok blive populær.

For en måned siden var jeg hos lægen fordi jeg har en træls kløen i mine bryster, jeg fik en recept på en tube creme.
Cremen skulle jeg bruge 2 gange dagligt og så holde en pause, for at mærke reaktionerne.
Og i dag, skulle jeg så til kontrol hos lægen.

Når jeg bruger cremen falder der ro over mine bryster, og når jeg holder pause vender kløen tilbage.
Jeg talte så med lægen om, at jeg har hørt om mænd der får fjernet deres bryster. Så drastisk mener lægen dog ikke vi behøver at gå til værks, jeg skal i stedet for fortsætte med at bruge cremen i endnu en måned.
D. 25. April skal jeg så op til lægen igen, hvis kløen ikke er holdt op, bliver jeg sendt videre til en hudlæge. Det bliver så op til hudlægen, hvad der videre skal ske.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar