søndag den 20. marts 2016

DODO & THE DODOS PÅ PIGERNES KRO

Havde man sagt til Dodo & the Dodos da de fik deres gennembrud i 80'erne, at de skulle tage ud og optræde til et enkebal, havde de jo nok fået et føl på tværs.

Dengang havde de fleste en nedladende holdning til enkeballer, og en ikke pæn bemærkning om dem der tog til disse baller.
Men nu til dags er det moderne at være single, og ikke længere noget man ser ned på, og Gudskelov for det da.

Så i går aftes kunne man opleve Dodo & The Dodos på Pigernes Kro i Onsild.

Sidde i bussen og drikke øl på vej derop gider jeg ikke, særligt ikke når det blot er en gammel rutebil uden WC. Så kan det hurtigt gå hen og blive en lang tur, til Onsild.
I stedet drak jeg en øl på Skipperkroen i Struer, der holder bussen lige ved døren.

På Pigernes Kro fik jeg plads ved et bord hvor der sad et par, og tænkte hvis det bliver kedeligt at sidde sammen med dem, kunne jeg senere på aftnen finde et andet bord at sidde ved.
Det blev ikke nødvendigt, for der kom 6 frække kvinder og satte sig ved bordet, og bordet bagved blev sgu osse fyldt med livlige kvinder. De drak vodka og små gajoler, så der kom snart gang i festen.

Der var fuld hus på kroen, og en DJ der varmede op med masser af fede hits.

Dodo & The Dodos gik på scenen, de er ligesom os andre også blevet ældre at se på. Men de kan fandeme stadig både spille og synge, deres velkendte hits. De tog os med tilbage til de glade 80er, snart blev dansegulvet fyldt.

Jeg var også ude at danse med kvinderne der sad ved bordet, det pudsige er, at de er oppe fra Aalborg.
Jeg fortalte dem at jeg af og til er i Aalborg til Fredags bar på Old Gamers Pub, den pub kender de godt.
Så det kunne jo hænde jeg løber ind i disse festlige tøser, og så bliver det ikke kedeligt.

Kl.1 kørte bussen hjemad igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar