onsdag den 23. marts 2016

SAMSUNG GALAXY S7

Fredag i sidste uge var jeg en tur i Herning Centret, da jeg gerne ville købe den nye Galaxy fra Samsung.


3 butikken der nu er rykket ind hos Fona, men desværre alle telefoner var udsolgte.

Nå ja men det var der jo ikke noget at gøre ved, så i dag kørte jeg atter til Herning Centret. Og i dag skulle det vise sig, at der var gevinst.

Jeg har ellers været god tilfreds med min SONY telefon, ikke mindst batteriet der holder strøm i over en uge.
Men den er jo lækker den nye fra Samsung.
Som altid får man en god service når man handler hos 3, de hjalp mig med at få telefonen startet op. Så da jeg kom hjem, skulle jeg blot sætte den til opladning. Og det går hurtigt, en opladning tager kun 40 minutter, så er jeg bare spændt på hvor længe den holder strøm.

Nu jeg var taget til Herning Centret, kunne jeg lige så godt benytte mig af det gode tilbud hos Thiele.
Et par Ray ban solbriller for kun 995 kr.

Så nu er jeg klar til at nyde Påsken.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar