mandag den 28. marts 2016

DET HELT UDE I HAMPEN.

På en søndag i Påsken hvor man ikke behøver at skulle gå i seng kl.19, og hvor der ikke er noget i TV der er værd at blive hjemme for at se, må man se på hvad man så kan opleve.

Gå ud og gå en tur i det møgvejr, så bliver man jo våd. Men så kan man starte bilen, og tage afsted på en udflugt.

Min Søndags udflugt, var en tur til CC-Cars i Ans.

Det er altid spændende at besøge CC-Cars, de har mange spændende biler, både fra USA, og Europæiske biler man husker fra man var barn.
De har også nogle sjove kørertøjer, som nu denne der nok er mest til sommersjov og en god ide til en iværksætter der gerne vil have en isbod på hjul.

Hos CC-Cars har de også gamle knallerter.

Denne flotte røde Puch Monza med kåbe og 4 gear, sådan en havde jeg da jeg var 16 år.
Først havde jeg som alle andre, en Yamaha. Men det var da noget lort, en knallert der altid var noget i vejen med.
Så fik jeg i stedet en Puch Monza, den var der aldrig noget i vejen med.
Og så glemmer jeg nok aldrig den sommerdag, hvor jeg kørte promenadekørsel hen ad stranden, med bagerens kønne datter på bagsædet.


Min Søndags udflugt gik videre, helt ud til Hampen.
Der ude ligger Cafeteria Kroen, hvor jeg på deres hjemmeside kunne læse, de servere flæskesteg hver søndag.
Det var hvad jeg fik, samt æblekage til dessert.

Det er ikke noget helt dårligt mad de servere, og så er der mulighed for at leje en hytte.
Det gav mig et tip til min sommerferie i år, hvor jeg godt kunne tage en enkelt overnatning i sådan en hytte.

Fordi tæt på kroen, er der Vrads Veteranjernbane, hvor man om sommeren kan komme med på en tur med et damplokomotiv.
Og lige bagved kroen, bor der en sexet side-6 pige som lokker med søde sengekants oplevelser.

Det kunne godt friste, hvis ikke man kan finde på andet at lave i sin sommerferie.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar