søndag den 13. marts 2016

SCOR FEST I RANDERS

I går Lørdag skulle jeg afsted til Scor fest i Randers, og kørte hjemmefra så jeg kunne nå omkring Bentas Cafeteria lige uden for Skive.
Der var Dagens Ret en gryderet med kartoffelmos. Hvor er det længe siden jeg har fået kartoffelmos, så det var virkelig lækkert.

I Randers skulle jeg på Stephansens Hotel, der ligger i Møllestræde.
Et fint lille hotel og restaurant, hvor jeg boede på et hyggeligt værelse. Her ønsker jeg også at bo næstegang, jeg tager til Scor fest i Randers.

Efter et bad tog jeg på udkig efter et sted hvor jeg kunne spise aftensmad, det blev hos Maren Knudsen.
Nede i kælderen, jeg bestilte en Wienerschnitzel og en kinesisk øl.
Er du vimmer for en Wiener Børge, den fyldte hele tallerknen. Den var perfekt paneret, gennemstegt og mør. Men jeg måtte dog give op.

Så nåede jeg en runde på de små værtshuse, inden jeg skulle mødes med de andre.

Det værtshus vi plejer at benytte er lukket, så nu er vi flyttet hen på Tante Olga .
De nye omgivelser må siges at det var tiltrængt, her har vi mere plads, og et større udvalg af øl og drinks, og man kan også få en kop kaffe.
Og så er musikken en herlig blanding, lige fra dansk top, 80' fest, og lidt af det nye.

Det var også dejligt at se Scor vennerne igen, og pigerne. Vi forstår at feste og få en fed aften.

Næste fest er 9.April, men der er jeg på vej hjem fra Erotik Messe i København. Så jeg kommer først til fest igen i Randers, til Maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar