lørdag den 26. september 2015

TOG TIL AALBORG EFTER NYE SKO

Da jeg igår Fredag kom hjem fra arbejde, tog jeg mig god tid til lige at få noget at spise, og få pakket en lille let taske. For jeg skulle nemlig afsted til til Aalborg.

Jeg skulle til Fredags Bar, sammen med mine Scor.dk venner.
Som altid når jeg er i Aalborg, bor jeg på Cabinn. Jeg valgte denne gang blot at spise en hurtig burger menu, i et af byens spisesteder.

Det blev også denne gang, en hyggelig Fredags Bar på OLD GAMERS PUB. 

I dag LØRDAG stod jeg op ved 8 tiden, og gjorde mig klar til at tage afsted.
Jeg ville en tur omkring Aalborg Storcenter, men først skulle jeg have morgenmad.
Så jeg hold ind ved LAGKAGEHUSET, der har til huse i MENY det der tidligere var Super Bedst. Her har de et hjørne hvor man kan sætte sig ned, og spise sin morgenmad.

Det kom så til at passe meget godt med åbningstiderne i Aalborg Storcenter.

I Aalborg Storcenter var det mit mål at tage i PAW SKO. Som jeg har fortalt jer, ville jeg have et par sorte laksko, da jeg på lørdag skal til stor Scor.dk fest i København. Men det er nu rettet fra at skal til skulle, da festen desværre er aflyst, grundet for få tilmeldte. Så jeg har ikke brug for laksko, lige i denne omgang.
I stedet valgte jeg:
dette par sko, de koster kun 600 kr.
De kan nu også godt vække opsigt tror jeg, et par smarte sorte sko med djævle røde snørebånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar