lørdag den 12. september 2015

1 BLANDET LANDHANDEL.

I forrige uge flyttede herretøjsforretningen HERREVÆRK til en større forretning i gågaden, og holdt i den forbindelse en åbningsfest.
Der var et tilbud på et jakkesæt til 500 kr. Det var jeg nede og købe, men det skulle omkring en skrædder inden jeg kunne få det med hjem.
I torsdags fik jeg det hentet, og på fredag når jeg får løn vil jeg ned og købe en skjorte. En lyseblå skjorte vil jo se godt ud til dette sæt.
Og så vil jeg have købt et par nye sko, men der er jeg nød til at tage et smut til Aalborg Storcenter.
Jeg vil nemlig gerne have et par sorte laksko, af mærket PLAYBOY.
Og dette mærke føres kun hos PAW SKO, desværre ikke i alle deres butikker. Jeg har kigget efter i forretningen i Herning Centret, men der har de kun Ecco sko.

Jeg har længe gerne villet have et par sorte laksko, og har kigget på flere mærker. Men syntes helt klart det er lakskoene af mærket PLAYBOY der er de flotteste, så ikke i den kommende weekend men næste weekend, tager jeg til Aalborg Storcenter og køber et par.
Årsagen er, at lørdag d.3. Oktober, skal jeg til en stor Scor.dk fest i København. Og da der kommer mange fra Scor.dk, og i særdeleshed også nogle ret så sexet piger, så gider jeg ikke at ligne en der skal til suppe,steg og is, hos bondemand Jensen. Så vil jeg sgu gerne vise, at en Jyderøv godt kan være med på noderne.

Ellers kan jeg fortælle, at igår eftermiddag tog jeg på LIMFJORDSKROEN i Struer til Fyraftensøl. På hverdage fra 16-19 har de fyraftensøl til 15 kr.
Oven på en træls uge med overarbejde, syntes jeg det var tiltrængt lige at komme på værtshus og slappe lidt af.
Og det var også meget hyggeligt, men for pokker, når man lige har oplevet to weekender i træk i Aarhus, syntes man nu godt nok at Struer virker en smule kedelig.
Da Fyraftens festen var forbi, smuttede jeg hen på SKIPPERKROEN. Her var der ikke ret mange gæster, så da jeg havde drukket min øl tænkte jeg, at det her gider jeg sgu ikke.
Derfor gik jeg over i vores nye kiosk LARSEN, og købte et par gode flødeboller, og tog hjem for at se VILD MED DANS.

Da jeg stod op her til morgen, ville jeg i gang med en tøjvask. Men da jeg kom ned i vaskekælderen, Gud Fader Bevar Os, for et syndigt rod. Kældergulvet flød med tøj, og begge maskiner vaske og tørre maskiner, var fyldt med tøj. Så jeg kunne ikke komme i gang med at vaske tøj.
Jeg ringede så til et medlem af bestyrelsen og forklarede situationen, han sagde han nok skulle tage sagen op med de øvrige medlemmer i bestyrelsen. Så ringede jeg til vores vicevært og forklarede ham situationen.
Han sagde; når jeg har skrevet mig i bogen, kunne jeg sagtens tillade mig at hive tøjet ud af maskinerne og lade det ligge på gulvet, og så ellers selv gå i gang med at få vasket mit tøj.
Det gjorde jeg så, og lagde en seddel til vedkommen, hvor jeg forklarede; jeg har anmeldt dig til bestyrelsen og viceværten. Og underskrev sedlen med mit navn.

Tøjet ligger stadig nede på gulvet. Jeg fatter ikke man kan være så ligegyldig med sine ting og sit tøj, at man ikke får det hentet og får det bragt på plads.

Men det er så desværre et af de minusser der er ved at bo i lejlighed, her skal man finde sig i sine naboers rod og larm.

I aften vil jeg ikke i byen, der kommer en masse godt i fjernsynet. Så jeg vil ned og have hentet en ny omgang flødeboller, til en hyggelig lørdag aften hjemme foran fjernsynet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar