søndag den 13. september 2015

SØNDAGS LØJER

Det var en stille og rolig weekend, hvor jeg fik vasket 2 maskinfulde tøj.
Så hvad kunne man foretage sig på sådan en regnfuld søndag ?

Jeg kørte en Søndags tur ud til VW i Holstebro.

Her var VW klubben mødt op med deres gamle Folkevogne, for på denne regnfulde søndag, ville de på en udflugt.

Hjemme i Struer igen, tog jeg på SKIPPERKROEN. Krofatters søn Frederik fylder i dag 20 år.
Og hvad skal man så lige finde på af gave til sådan en knægt, og så på en søndag ?
Som bekendt skal man ikke give bagerbørn brød, og vel heller ikke en kroværts børn sprut.
Hos vores nye kiosk LARSEN, købte jeg et gavekort på 100 kr.

Der var samlet mange på Skipperkroen, hvor der i dagens anledning blev serveret gratis fadøl og en bid brød.
Ak ja ! Skulle jeg ikke på arbejde imorgen, og havde jeg ikke haft bilen med, kunne jeg sagtens have fået en festlig søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar