lørdag den 19. september 2015

MIG OG MINE KOLLEGAER PÅ UDFLUGT TIL REE PARK

Lørdag morgen stod jeg op ved 5-tiden for at gøre mig klar til at komme afsted, for jeg skulle med på udflugt.

Personaleforeningen HØNSEGÅRDEN på HK Scan (fjerkræslagteriet), havde arrangeret en udflugt til Ree Park.

Bussen kom kl. halv otte.
Da jeg så alle de børn der skulle med, tænkte jeg godt nok : Åh nej ! 
Men jeg var meget imponeret over de unger, tænk sig, på hele turen til Ree Park, og på hele turen hjem igen, var der ingen tuden eller larm. D. 31 Okt. er der udflugt igen, bustur til Tyskland, der tager jeg sgu gerne med.

Vejret kunne vi ikke klage over, der var det flotteste efterårsvejr, lunt og med solskin.

På en rasteplads uden for Randers holdt vi en pause, så var der rundstykker og kaffe.

Da vi ankom til Ree Park, klagede dem bagerst i bussen over en underlig lugt. Da vi steg af bussen kunne vi se hvorfor, røgen væltede ud af motoren.

Inde i Ree Park, blev vi delt op i 3 hold for vi skulle med på Land Rover Safari.
En hyggelig køretur på ½ time rundt i parken, hvor vi fik set de mange fredelige dyr.
Nu var det blevet tid til at få noget at spise. Dagens Ret i Ree Park, var denne lørdag; grill buffet.
Der gik en næsvis Påfugl rundt og tiggede mad af publikum.
Maden skulle vi selv betale, men bagefter var der gratis dessert. Oppe ved isboden kunne vi selv vælge hvilken is vi ville have, så der blev langet 50 gammeldaws is over disken.

Jeg gik en runde i Parken, og fik set nogle af de mange dyr.
Bagefter talte jeg med mine kollegaer, vi fik fandeme gået nogle kilometer. Så nu var det rart at komme ud i bussen igen.
Vores bus kunne ikke køre, så der var blevet tilkaldt en anden bus. Det var sgu osse noget af et vrag, den skal ud på bilkirkegården om 3 uger.
Og så den røg fra motoren, men hjem kom vi da.

Jeg håber når vi skal på Tysklands tur, at vi så kommer afsted i en mere pålidelig bus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar