lørdag den 22. august 2015

FREDAG I AALBORG

Der var logemøde i Aalborg igår aftes, så jeg måtte afsted lige efter fyraften.

I det dejlige sommervejr var det en hyggelig køretur, og trafikken gled let afsted. Det var først da jeg kom ind i Aalborg, der var knas i trafikken. Og så er det rart man ved hvor man skal hen, så man kan bevare overblikket og tage det roligt. For det kan sgu ikke betale sig at blive sur, det kommer man ikke hurtigere frem af, man må bare følge bagefter de andre og så når man alligevel frem til sit mål.
Hotel Cabinn i Aalborg, hvor jeg køre direkte ned i P-kælderen.
Efter et varmt bad var jeg klar til Aalborg.

En hyggelig gå tur gennem gågaden, og over til Vesterbro.
Her ligger et mindre spisested jeg endnu ikke havde prøvet.
Det er CAFE F.R.I.N.D.S.
Her kan man sidde og følge den heftige trafik, imens man spiser og får en fadøl.
Det er udemærket mad som man ikke kan klage over, så der sætter jeg mig gerne igen, en anden gang.

Kl.19 var det tid til Logemøde, det er nu ikke så alvorligt som det lyder.
Det er fredags bar, der finder sted på en pub.
Det er altid en god ting, at se dem man kender, og vi har det skægt.
Men jeg tog tilbage til hotellet igen kl.23, og drak ikke ret mange øl.
Og det er fordi at idag (lørdag) sker der for engang skyld en hel masse i Struer, så det syntes jeg, at jeg ville hjem og opleve.
Det betød jeg her til morgen kunne stå op ved 7.tiden, og gøre mig klar til at køre hjem over.
Jeg gjorde et STOP ude ved LAGKAGEHUSET. Jeg er ofte kørt forbi og har tænkt, om det mon er lige så godt som hos Lagkagehuset på Hovedbanegården i København ?
Og det kan I lige stole på det er, oven i købet tror jeg faktisk det lige er en tand bedre i Aalborg. For det er helt frisk bagte rundstykker og ditto wienerbrød, et lækkert sprødt rundstykke, og her får man tandsmør på, og så en basse og en iskold Cocio.
Så kunne man klare at køre hjem til Struer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar