tirsdag den 7. juli 2015

STREET ART I BRANDE

På TV Midt/Vest så jeg igår aftes, der var noget nyt kunst i Brande. Det kaldes Street Art, så idag tog jeg afsted for at se hvad det er.

Det er virkelig synd hvis du kun ser det i fjernsynet, jeg må opfordre dig til at starte bilen og tage afsted til Brande.

Hvad er Street Art ? 
Det er en samling kunstnere som bruger fliserne på torvet som lærrede, når man stiller sig korret er det som om at kunstværkerne får liv, og ligesom rejser sig op.
At se det i virkeligheden, er utrolig flot.
Da jeg havde kigget på kunsten, gik jeg en runde i Brande og fandt om til Karens Kaffevogn , det er en pølsevogn, men det er nu aldrig af vejen at få en hotter og en chokolademælk. 

På hjemvejen lagde jeg vejen forbi Herning Centret, hvor man kan se vilde dyr. Ganskevist kun tøjdyr men i naturtro størrelse.

I tøjbutikken Viktor faldt jeg over et godt tilbud på sommertøj.

Et par nye shorts, og det er tiltrængt, samt denne skjorte.
På lørdag skal jeg på Bakken sammen med nogle gode venner, så nu har jeg noget pænt at trække i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar