torsdag den 5. juni 2014

GRUNDLOVSDAG

Igår aftes tog jeg en tur i biografen for at se den danske komedie " Kolbøttefabrikken".
Det er ligesom med Rejeost, hvor man skal lede efter rejen. For i filmen skal man lede efter Kolbøtten.
Desværre går der kvindepolitik i filmen, og så er man bange for at komme til at træde nogen over tæerne, derfor udebliver det sjove.
Vi var kun 5 personer inde at se "Kolbøttefabrikken", mig og fem unge piger.
Og vi var glade da filmen langt om længe blev færdig, og vi kunne tage hjem igen.

Idag stod jeg op til en dejlig fridag, det var Grundlovsdag og Farsdag.
Så jeg kørte ud til Guldbageren i Holstebro, købte rundstykker, samt et par boller og en kage til eftermiddagskaffen. 
Så var det min mening jeg bare ville blive herhjemme hele dagen, men når man kun har frikadeller i fryseren og en pose pasta i skabet, syntes man nu nok man kunne få lyst til noget bedre på en Helligdag.

Min bil blev startet endnu engang, og så gik turen til Nr.Vorupør.
Her spiste jeg en god bøf på Vesterhavs Cafeen.

Og så var jeg glad for jeg kørte denne tur, for i uge 30 skal jeg med Johnny og Hanne en tur til København. Og i deres bette bil, er der ikke plads til min kuffert, når vi alle tre skal have oppakning med.
Så i den lille sportsforretning i Nr.Vorupør, fandt jeg denne beskedne rejsetaske.
Kun 100 kr., og den burde der nok være plads til i en Ford Eskort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar