onsdag den 11. juni 2014

SURFACE 2

Jeg gik med overvejelsen om at købe en ny computer, og så kom reklameavisen fra 
De reklamere med en Surface 2, det er jo sådan en man har hørt så meget om, så i går tirsdag tog jeg ud for at hører nærmere.

En Surface fungere som en tablet, men har styrke som en rigtig computer.

Jeg forklarede ekspedienten, at det var jeg glad for at høre. Da jeg har en tablet der ikke var særlig dyr, og den opfylder ikke rigtigt nogle af mine behov, andet end at gå på Facebook når jeg er på hotel.
Så jeg ønsker en computer der kan aflaste min gamle computer, men som også er nem at tage med når man skal ud at rejse.

Der fik jeg at vide, at en Surface er det ideelle køb. Så jeg købte en.
Den har 64 GB, og kan klare stort set alle de opgaver der er behov for.

Min Surface skal ikke afløse min gamle computer, den vil jeg stadig bruge fuldt ud til Facebook, Rygerkupeen, og E-mail.

På min Surface, vil jeg have Skype. Folk har tit spurgt om ikke jeg snart får Skype så vi kan chatte ?
Jeg gider ikke folk pludselig bryder ind, mens jeg er i gang med at skrive i Rygerkupeen, eller på Facebook.
Derfor vil jeg have Skype på min Surface, så er det kun når den er tændt jeg kan chatte.

Og så vil jeg have en musiktjeneste, hvilken har jeg ikke besluttet endnu.

På fredag i næste uge får jeg besøg af Otto. For nu må jeg have oprettet E-box og den nye digitale postkasse, Otto har forstand på alt dette og har lovet at hjælpe.

I denne weekend skal jeg ikke nogen steder, så der vil jeg bruge tid på at få min Surface op at køre, og få oprettet de ting jeg håber jeg selv kan finde ud af at oprette.

Og så skal jeg ellers kigge på hvilke ekstra udstyr der kan være behov for at få købt.
Helt sikkert: En printer, og et par gode ørebøffer med mikrofon, et par Wifi højtalere, og så en holder min Surface kan stå i, når jeg skal se film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar