søndag den 22. juni 2014

UGEN ER OMME

Det har været noget af en dyr uge at komme igennem.

I mandags var jeg ude hos Elgiganten i Holstebro, for at hente min nye computer.
En HP Chrome, den var jo ikke helt billig. Men er tilgengæld et godt køb.
Det er en fiks lille maskine med 14 tommer skærm, der kun vejer lidt over 1 kilo. Så det er ikke kun en computer der skal bruges herhjemme, den skal også med under armen når jeg er på farten.

I fredags kom Otto forbi for at hjælpe mig med, at få oprettet E-box og Digitalpost.
Med sig under armen, havde Otto denne printer, en Brother til 700 kr.

Her er så to ting min HP Chrome ikke kan være med, den kan ikke gå ind på E-box, og kan heller ikke samarbejde med min printer, selvom den har Wifi.
Men pyt nu med det ! Jeg beholder min gamle Acer computer, den skal så bruges til de seriøse opgaver. Og så er min HP kun til underholdning, og der er den helt på hjemmebane.
Den modtager fint alle radiostationer uden knitren, og det er dejligt når man kommer hjem og lige vil lytte til noget musik.
Også det dejligt at man ikke skal vente på, den først skal starte op eller opdatere et eller andet program, alt det sørger Google for, så min HP starter lynhurtigt.
Jeg vil så også have Spotify, og så vil jeg have Skype.
Jeg havde lovet Otto, at som tak for hjælpen ville jeg invitere ham og konen Annika ud at spise på Struers nye restaurant, det er:
www.restaurantorient.dk

Her har Struer endelig fået en restaurant, hvor man kan være bekendt at invitere sine gæster med hen at spise.
Det er en Kina Restaurant, med meget lækkert mad, fin servering, og flot indrettet.

Og igår lørdag tog jeg så afsted for at deltage i Swingerklubbens sommerfest, og i den anledning valgte jeg, at bo på Kryb-I-Ly.
De har nemlig et godt tilbud til os som har medlemskort til Swingerklubben, vi får 10 % rabat på en overnatning.
De spurgte om jeg ville med en taxa, jeg spurgte hvad det koster. Jamen det er gratis, det er også med i prisen når man har medlemskort til Swingerklubben. Så det var med taxa både der ud, og tilbage til hotellet igen, da festen var forbi.
Det er mange penge man sparer, dog er det stadig dyrere at bo på Kryb-I-Ly frem for Vandrehjem.
Så det er kun ved særlige lejligheder, jeg vil bo på Kryb-I-Ly.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar