lørdag den 27. april 2013

RASMUS KLUMP I HALS.

Da jeg fik forårsferie i uge 6, fejrede jeg dette ved at køre en tur til Hals, for at få en frokost på Havkatten.
Og da jeg forlod Havkatten igen, gik jeg forbi Pandekagehuset Rasmus Klump, og læste deres menukort. Brunch til 99 kr., men nu havde jeg lige spist på Havkatten så der var ikke plads til mere.
Så går man og spekulere over hvordan løser man lige den ? Løsningen kom med TV-3, Indiana Jones lørdag aften kl.20:00.

Med så fed en film i fjernsynet bliver man nød til at få hentet noget guf til lørdag aften, i Frellsens Chokoladebutik.
Der kunne jeg nøjes med at køre ud til Holstebro, men der ligger jo osse en Frellsens i Aalborg Storcenter. Og så er der lagt i ovnen til en hyggetur.

Jeg tog afsted klokken otte imorges, så der var god tid til at tage den kønne tur.
Turen til Hals, ned gennem Hobro, over Hadsund gennem Øster Hurup, er en rigtig flot tur.
Så med færgen over, så var jeg i Hals.

Der var tid til at køre en runde omkring byen, jeg var ude at kigge på campingpladsen der er placeret meget centralt kun 200 m. ind til byen.
Jeg har en ide om at leje en hytte der i min sommerferie, ikke en hel uge, det er byen for lille til, men det kunne friste med en weekend. I Hals ligger der nogle gode spisesteder og et værtshus med live musik, så jeg tror godt man ku' få en sjov lørdag aften i Hals.

www.rasmusklumpfamilierestaurant.dk

Nu var klokken blevet 11:30, tid til at tage på Rasmus Klump.
Her bestilte jeg Brunch.
Det kan jeg godt anbefalde jer at prøve hvis I kommer til Hals.
Jeg kom af med 156 kr., så var det incl. kaffe og en kop varm kakao.

Turen gik her efter til Aalborg Storcenter, der var godt nok mange mennesker, men jeg fik mig en hyggelig eftermiddag.

Og så kom jeg til at købe et par nye trøjer.
2 styk for 400 kr. hos Wagner.

Og hos Louis Nielsen

Måtte jeg bare eje disse solbriller til 395 kr.
Nu kan sommeren bare komme an, jeg er så klar til at vise at jeg også kan være med på moden.

Og så i Frellsens og købe flødeboller og en stang chokolade til i aften.
Mit besøg i Aalborg Storcenter sluttede jeg af med en burger og en cola.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar