torsdag den 11. april 2013

FIK VARMEPENGE TILBAGE.

Det var ikke så tosset at kigge i postkassen idag, der lå nemlig et brev der varmede mig.
Jeg har fået varmepenge tilbage, ialt 1900 kr. De 1000 kr, satte jeg ind på min konto, dem vil jeg have glæde af på et andet tidspunkt.
De 900 stak jeg i tegnebogen, og så var det ellers ud at shoppe.

Da jeg syntes jeg trængte til at få nye sko, havde jeg Herning Centret i tankerne.
Der ligger Paw sko, men på deres hjemmeside kunne jeg se, det er ikke billigt at handle der.
Så i stedet tog jeg ud til Deichmann i Holstebro, og her fandt jeg dette par til 299 kr.
De er nu meget pæne, og til den pris har man jo råd til at købe et par sko mere. Det vil jeg vente med, da jeg overvejer at tage en tur i Randers Storcenter i St.Bededags weekenden, der ligger der også en Deichmann.

Nu jeg var i Holstebro, var jeg forbi Frellsens Chokoladebutik. Her fik jeg købt to gode flødeboller, og så var der tilbud på chokoladestænger; 4 styk for 60 kr.
Så skal jeg rigtig hygge mig i aften, når jeg skal følge min Familie fra Bryggen, og Paradise Hotel.

Og så var jeg på Jensens Bøfhus, og få en lækker bøf.

Så har jeg været 2 gange i Holstebro idag.
Jeg var derude imorges hos min bilforhandler Peugeot, og få skiftet til sommerdæk. 
Nu ser Den Gule Flyver rap ud igen, og så håber jeg vi går en herlig sommer imøde.

Jeg fik også et brev der stadig bekymre mig en smule, et brev fra Realkredit Danmark.
Fra 31.dec. 2014 ophører mine afdragsfrie lån. Så nu jeg alligevel var i banken for at hæve mine varmepenge, spurgte jeg min bankrådgiver hvad det kommer til at betyde.

Hun sagde- Hvis renten bliver liggende som den gør nu, skal jeg ikke bekymre mig, så kan jeg faktisk ikke komme til at bo billigere.

Det er rart at vide, for jeg er trods alt meget glad for min ejerlejlighed. Men jeg kan fandeme også hurtigt finde noget andet, hvis min økonomi bliver fucked up.

Så jeg vil nøje overveje hvad jeg skal, om jeg skal forsøge at sælge min ejerlejlighed og bosætte mig i en lejelejlighed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar