søndag den 21. april 2013

BONE'S I HOLSTEBRO

Fredag aften var jeg til fest på Pigernes Kro i Onsild sammen med Pia, som bagefter overnattede hos mig.
Efter vi havde spist morgenmad lørdag morgen, kørte hun hjemad igen.

Lørdag var en dejlig forårsdag, så jeg gad ikke sidde herhjemme. Jeg kørte en tur til Thyborøn hvor jeg fik en hotdog.

I Lemvig var der åbent hus hos Maskinforhandleren, udover at kunne købe en plæneklipper var der flere udstillere.
Man kunne købe en kop kaffe med en kage til, eller komme hjem med en ny scooter.
Og så kunne man kigge på den nye Opel Adam.


Motorpressen har dømt den til at være Opels svar på en Fiat 500. De to biler ligner også hinanden, men jeg syntes nu nok, at Opel Adam er et langt bedre køb end en Fiat 500, denne lille Opel byder på flere lækre detaljer både udvendigt og indvendig, og så er det Tysk kvalitet.
Vandt jeg i Lotto, er det absolut en bil jeg kunne finde på at købe.

www.bones.dk

Langt om længe har de fået en Bones i Holstebro, den har vel lagt der en måneds tid.
I går aftes besluttede jeg for, at nu skulle det være og tog afsted.
Bones i Holstebro ligger nabo til "Die Bierstube", så det er ikke så vanskeligt at finde vej.
Jeg bestilte BBQ kyllingbryst med kartoffelbåde, whiskysovs, og en stor cola til. Jeg kom af med 222 kr., men det var sørme også meget lækkert mad.
Der tager jeg gerne ud at spise en anden gang.

Lørdag aften var der eventyr på TV-3, med  go'e gamle Indiana Jones. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar