mandag den 8. april 2013

FORÅRSFERIE

Hele vinteren har jeg gået og glædet mig til min forårs ferie i uge 15, og jeg gik og planlagde hvordan ferien skulle indledes.
Det skulle være en tur til Restaurant Havkatten i Hals.

www.havkattenhals.dk 

Og derfor passede det mig godt, at min 40 plus kammerat Keld, valgte at holde fest netop lørdag d.6.april.

Først kørte jeg omkring Aalborg Storcenter, da jeg i fødselsdagsgave fik et gavekort på 600 kr. til tøjbutikken Wagner.
Her fandt jeg en trøje og skjorte. 
Og i tøjbutikken Nielsen fandt jeg en sommerjakke.
Så nu håber jeg vi snart får et bedre vejr, så jeg kan komme ud og promenere i mit nye tøj.

Jeg kørte så til Egense og tog færgen over til Hals.


Hvis I her til sommer vil på en udflugt må jeg anbefalde jer, at lade turen gå til Havkatten i Hals.
Jeg fik en frokostplatte med en snaps og cola til, og det er virkelig lækkert mad man får serveret.
På platten var der; æg med rejser, røget laks med rævesovs, hønsesalat, engelskbøf med bløde løg, og ost med vindruer. Og her til rug- og franskbrød og smør.

Så var det afsted til Dronninglund, hvor Keld bor. Han inviterede til fødselsdagsfest.
Vi var: Foxerne, John og Jane, og Klaus.

Keld fik en toilettaske og med alt det man nu kan putte i sådan en taske, og så fik han denne lækre lagkage vi fik til kaffen.

Er der noget Keld er god til, er det at lave mad. Vi fik en velsmagende 3-retters menu, og særligt desserten vakte begejstring.
Og så skulle der festes.
Og som altid når vi fra 40 plus er samlet, så bliver festen altid festlig, og varer natten lang.

Søndag over middag kørte jeg hjemad igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar