lørdag den 13. april 2013

HOTDOGS & MIN SVIGERMOR

Da jeg syntes det er længe siden jeg har fået hotdogs, og jeg igår alligevel skulle til Nordjylland, og besøge et par venner. Besluttede jeg mig for, at tager i Aalborg Storcenter.

Der er vejarbejde i Skive, så på sådan en fredag eftermiddag kunne jeg nok regne ud det ville være nemmere at køre over Viborg, en omvej der gjorde turen 10 minutter længere at køre.

I Aalborg Storcenter var der masser af kunder, men jeg fik hvad jeg kom efter.
2 hotdogs og en cola.
Så var det afsted ud til mine venner, til en hyggelig fredag aften.

Og nu synger uge 15 på sidste vers, og dermed er min Forårsferie snart forbi. Det har været en uge med mange gode begivenheder, og hvor jeg også fik brugt penge på nyt tøj, og lækkert mad.

Torsdag aften da jeg sad og fulgte FAMILIEN FRA BRYGGEN, tog jeg en beslutning jeg står fast på.
Den eneste kvinde der kan få lov at blive min svigermor, er Mor Ann.
Så siger folk til mig, jamen du kan sgu da ikke score Linse.
Netop !!
Det kommer aldrig til at ske, derfor kan jeg leve i fred og nyde mit singleliv.

Der er flere ting mig og Mor Ann nemt kan blive enige om, navnlig at være single.
Det er det rene Helvede at få en partner ind sit liv, som vil bestemme og lave regler. At leve alene som single, og kunne tøffe rundt i sit eget tempo være herre over sit eget liv, er det bedste der findes, så har man det godt og så har man overskud til andre når man engang imellem skal ud og være social med andre.

Havde jeg haft en kæreste kunne jeg jo ikke bare tage i Aalborg Storcenter og få mig en hotdog. Så skulle jeg først spørge om lov, og det ville der aldrig komme noget godt ud af, det ville bare munde ud i ævl og kævl.
Jeg husker nok hvordan det var da jeg havde en kæreste, da så jeg ikke frem til at skulle have ferie. Da så jeg frem til at ferien snart var overstået, så man kunne komme på arbejde igen.

Så kære Mor Ann, selvom jeg aldrig nogensinde kan score Linse, er du nu alligevel min svigermor.
For jeg nyder at når jeg står op om morgenen, er der ingen der begrænser mit liv. Jeg kan gøre det jeg har lyst til, det er et privilegium er der ingen der får lov at tage fra mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar