lørdag den 20. april 2013

MIG OG PIA I ONSILD.

Jeg havde set på hjemmesiden, at Jørgen De Mylius skulle optræde på PIGERNES KRO I ONSILD, fredag d.19.april.

www.pigernes-kro.dk 

Sjovt nok havde Pia spurgt mig på Facebook, om ikke vi snart skulle i byen sammen igen, og jeg skrev at hun da kunne tage med på Pigernes Kro i Onsild.
Det sagde hun ja til, og var her ved 15-tiden.

Vi tog på La Bohéme for at spise, og kl.17:20 kørte bussen fra Struer. En køretur der tager to timer, hvor var det godt, vi havde kølige drikkevarer med til turen.

Det var Jørgen De Mylius som skulle optræde med sit Eldorado Show.
Først var der en DJ fra Radio Viborg, der varmede op.
Det var ren 80'er fest, så der var ikke kun ældre mennesker på kroen, flere unge havde også fundet vej, og nogle var endda klædt i 80'er stil, både med tøj og frisure.

Det var en glad aften i Onsild, og jeg kan tydeligt mærke det i mine ben idag, at jeg var ret meget ude at danse. Og det er en af de gode ting på Pigernes Kro, der kommer man nemt ud at danse.

Jeg mødte min fætters ekskone, hende mødte jeg også sidst jeg var i Onsild. Og det er funny, at hun er den eneste i familien jeg har kontakt med.
Og nu hun ikke længere er gift med min fætter, er hun sådan set ikke min familie længere, men det er hendes to børn jo.

Festen sluttede kl.1, og så var det ud i bussen igen og hjem til Struer, Pia overnattede hos mig.
Hun sov i min seng, og jeg lagde mig på drømmesengen.

Det varer nok ikke så længe før Pia og jeg atter tager i byen sammen, næstegang tager vi til Aarhus, der har hun aldrig prøvet at være i byen. Jeg kender et par af de gode værtshuse
og spisesteder, og jeg skal ihvert fald til Aarhus d.1.juni, da der en del at opleve i Den Gamle By.
Måske det er det vi skal opleve sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar