lørdag den 30. marts 2013

VENØ KRO

Da jeg har en rød hylde jeg gerne ville have hængt op, og jeg ikke er nogen håndværker, spurgte jeg på Facebook om nogen kunne hjælpe mig.
Min gode kammerat Thomas fra København, ville gerne hjælpe.

Altså en kammerat der køre helt fra København til Struer, for at hjælpe mig med at hænge en hylde op, vil man jo gerne vise sin taknemlighed til.
Derfor havde jeg bestilt bord på Venø Kro.

Thomas ankom kl.13, så havde jeg dækket et kaffebord, og bagefter fik vi hylden hængt op.

Det der skal op og stå på min røde hylde, er modelbiler. Jeg har fundet hjemmesiden, hvor man kan købe nogle meget flotte modelbiler fra 60'erne, 70'erne og 80'erne. Men det er hovedsageligt modelbiler fra 60'erne og 70'erne, jeg vil have stående på min røde hylde.

Så passede tiden med vi kunne tage afsted til Venø.

Måske jeg skulle have inviteret Thomas med til Fur i stedet, men på Fur er der så meget at opleve, så det er en tur man skal afsætte en hel dag til. Og skulle man falde i vandet ved Fur Bryghus, må man have 2 dage på øen, hvis man vil nå at se alle seværdighederne.
Det må blive en anden gang.

Venø kan klares på 39 minutter, så har man fået set alt der er værd at se.

Vi tog så på Venø Kro for at spise. Der fik vi Venø bøffer med Venø kartofler.

Da vi kom hjem til Struer igen, var det min mening jeg vil vise ham nattelivet i Struer, men vi orkede ikke at tage afsted.

I stedet fik vi et par drinks hjemme hos mig, og fik set Olsen Banden.

Og så kunne jeg se hvorledes mit hjem tager sig ud, med de nye lamper jeg har købt.
Særligt LED lysene, over den røde hylde, giver et flot lys.

Thomas kørte hjem igen idag, efter vi havde spist rundstykker.

1 kommentar:

  1. Den er flot din røde hylde
    Godt der er nogen der vil hjælpe os ikke-handy folk
    Knus Pia

    SvarSlet