lørdag den 23. marts 2013

TIL TØNDER OG TYSKLAND

Hele ugen har jeg gået og overvejet om jeg skulle tage afsted til Tønder idag, men jeg tog mig alligevel sammen og tog afsted, i morges kl.6:30.

Jeg ville til Tønder og handle i "Det Gamle Apotek", da jeg gerne vil have et barspejl.

Det Gamle Apotek, besøgte jeg da jeg i november var til Julehygge i Tønder. Og der fik jeg øje på disse barspejle.
Jeg har forsøgt om der var en nemmere løsning, evt. at kunne købe sådan et spejl på nettet.
Men der har jeg ikke fundet det, så idag måtte jeg afsted til Tønder.

Det var jo et flot vejr at køre i, og så på nogle gode lige landeveje uden megen trafik. Så jeg kunne køre stille og roligt afsted.

Og nu jeg var der nede, ku' jeg lige så godt slå et smut over grænsen.
Hos Calle i Süder Lügum, fik jeg handlet:


Lidt slik jeg vil bruge som gaver, og sprut der skal nydes nu jeg snart skal til fest.

Og tre kasser cola, og en kasse Rekorderlig, som jeg vil have at nyde herhjemme.

Og så gik turen til Tønder, hvor jeg i Det Gamle Apotek, fandt de varer jeg kunne bruge.

Det flotte barspejl
Samt dette Coca Cola skilt
Og en madkasse med Betty Boop
Det varer ikke så længe før jeg igen smutter afsted til Tønder.

For i Det Gamle Apotek, har de mange sjove ting jeg gerne vil eje.
Bl.a. et ur med Marlin Monroe, og så har de nogle meget flotte modelbiler der vil egne sig godt til, at stå på min røde hylde.

Da jeg var færdig med at handle, fik jeg en burger og cacaomælk, i den lille pølsevogn på torvet.

Vejen hjemover blev en omvej omkring Herning Centret, her ligger en Kinesser restaurant, hvor de tilbyder buffet til 60 kr.
Alletiders sted, at afslutte en vellykket og hyggelig lørdags tur til Sønderjylland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar