fredag den 8. marts 2013

BØF MED SPEJLÆG

I dag fik vi tidligt fyraften på Rose Poultry, allerede kl.10, så var der ikke flere kyllinger. Normalt har vi først fyraften kl.12:04.
Det var fandeme dejligt, at få så tidligt fri på en fredag hvor det oven i købet, er lønningsdag.

Så det var bare med at komme hjem og komme i bad, og så en tur til Holstebro.

Cafe Perlen har et godt frokost tilbud, bøf med spejlæg for kun 35 kr. Det er længe siden jeg har fået den ret, det smagte herligt med en Cocio til.

Så var det hen til Guldbageren for at købe franskbrød og for at snuse til udvalget, for Langfredag får jeg nemlig gæster.

De har aldrig været på Venø, den lille ø ude i Limfjorden tæt på Struer. Lad os nu bare være ærlig og tilstå, det er langt mere spændende med en tur til Fur. Der kunne vi tage over en anden gang, for der er oplevelser nok til en heldags tur.
Venø kan klares på en time, men vi skal på kroen derovre og have Venøbøffer.

Mine gæster kommer til kaffetid, og så vil jeg gerne kunne stille en lækker kage på bordet. Ude hos Guldbageren i Holstebro, har de et stort udvalg af de lækreste kager, så det bliver der jeg tager ud og køber kagen.

Jeg fandt nu også en bette go' kage til mig selv, jeg vil nyde i aften.

I aften vil jeg bare slappe af og se fjernsyn. Der kommer jo:

Familien fra Bryggen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar