søndag den 17. marts 2013

BENTS FØDSELSDAG

I denne weekend var jeg i Skibsted og besøge mine gode venner, det er nogle som jeg lærte at kende før jeg fik profil på 40plus.

Lørdag var vi samlet til Bents fødselsdag, og der kom det meste af familien.
Det var hyggeligt for mig, at møde disse mennesker igen.

Der var hjemmebagte boller og kaffe, og Bedste havde bagt Kiksekage, og det var ikke kikset.
Det er mange år siden jeg har fået kiksekage, så det var heldigt der var så rigeligt, at man måtte tage 2 stykker.

Aftensmad var der også, vi fik Lasagne.

En moppedreng på 8 kilo og hjemmelavet, den lå lidt tung i maven men smagte nu udemærket.

Så var der aftenhygge. Nogle samlede sig om et computerspil, mens andre valgte at se fjernsyn, og Bedste var i gang med sit strikketøj.

Idag kørte jeg hjemad igen, det lå en del sne på vejen. Så det tog mig nogen tid, at køre hjem til Struer.

De bor i et område med mange små landsbyer, og en flot natur med udsigt til Rold Skov og søer. Så næstegang min tur går til Skibsted håber jeg sneen er væk, for så vil jeg nu gerne vi skulle ud og køre en bette tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar