søndag den 10. marts 2013

DILETTANT I AARSTRUP

Igår var jeg inviteret op til Foxerne i Suldrup, og da jeg ankom sad de og så fjernsyn.
De har fået Netflex, så nu kan de rigtigt hygge sig med en masser TV-serier og film.

Kl.19:00 skulle vi være i Aarstrup Forsamlingshus, hvor der skulle være dilettantforestilling.

Fru Fox skulle sidde i sufflørkassen, og på scenen stod amatørskuespillerne.
Det var ærligt talt sjovt at se, hvor gode disse mennesker er til at skrue et skuespil sammen og få det til at fungere, til stor morskab for tilskuerne.

Til næste år skal Fru Fox op på scenen, så det er 100, til næste år vil jeg også være at finde blandt publikum, i Aarstrup Forsamlingshus.

Da forestillingen var forbi, kom smørrebrødet på bordet. Og der blev budt op til dans.
Trods det lidt skæve navn: Vupti Musik, var det faktisk noget skide godt musik.
Det var en musiker som forstod, at spille sin musik så man kunne lytte til det og så alligevel også kunne tale sammen.

Både øl- og drinks priserne var yderst rimelige, så der gik ikke længe før end dansegulvet blev fyldt.
Når drinksene kun kostede 25 kr. gad jeg sgu ikke drikke øl, istedet hyggede jeg mig med at prøvesmage de forskellige drinks.

Foxerne har fundet denne festlige radio, som jeg fik af dem. En fin gave jeg blev glad for, og jeg ved lige præcis hvor radioen skal placeres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar