tirsdag den 19. februar 2013

ØV ! DEN RØDE HYLDE

Min røde hylde har jeg haft hængende i en prøveperiode, og ku' se den hang for højt oppe.

Så idag tog jeg mig sammen til at forsøge selv at rette på sagen, jeg fik hylden ned og har nu fundet den rigtige højde jeg ønsker den hængende i.
Men jeg må erkende jeg ikke er håndværker, jeg forsøgte at tæve den op med hammer og søm, det gik ikke, og så bore den på plads med skruer, det gik heller ikke.

Jeg er blevet tilbudt hjælp, og den hjælp vil jeg tage imod for naturligvis skal den røde hylde op at hænge på væggen.

Men nu venter jeg lige til jeg har været på Det Gamle Apotek i Tønder, og få købt et barspejl.
Nogle vil måske ytre at det er langt at køre for et spejl, jo muligvis, men det er den eneste forretning hvor jeg har set de har barspejle, ikke engang på internettet kan man finde steder hvor de sælger disse spejle.
Et eller andet sted er det jo også fedt man skal helt til Tønder, for det betyder at det så ikke er noget alle har hængende på væggen.

Nu ser jeg lige hvordan vejret og føret er her i marts, ellers har jeg en ferie i april. Så vil jeg have turen til Tønder, evt. kombineret med et smut over grænsen, nu man er dernede.

Og så skal min røde hylde op at hænge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar