onsdag den 6. februar 2013

PRØVEOPSÆTNING

Idag har jeg prøveopsat min røde hylde, for lige at se, hvordan det vil komme til at se ud.


Det er meningen at der på hylden skal stå en række modelbiler, og jeg kan se hvis man skal kunne se bilerne, er hylden kommet for langt op. Den skal en anelse ned, i næste uge har jeg mine eftermiddage fri, så der vil jeg bruge tid på at få hylden til at hænge korrekt.

Jeg har en super smart bore/skrue maskine, jeg må bare erkende jeg ikke er så dygtig til at bruge den.
Så for ikke at splitte hele væggen ad med en masse uduelige huller, overvejer jeg at smække hylden op med søm og så vente med at få den hængt op med skruer, til jeg får nogle gæster der kan finde ud af at bruge en bore/skrue maskine.
Men det må vente til jeg har fået de sidste indkøb bragt hjem.


Jeg vil have fat i et flot barspejl, der skal hænge bag hylden, så modelbilerne vil tage sig godt ud.
Sådan et spejl skal hænges op med skruer.

Og når jeg har fået ryddet op i mit pulterkammer, vil jeg have hylder hængt op på væggen. Og de skal kunne bære en anseelig vægt, bl.a. skal min bore/skrue maskine op at stå på en af hylderne.
Så der vil det nok også være bedst med skruer i væggen.

Det bliver jo nok til sommer jeg invitere de rette personer, de skal nok få løn og mad, og en fest skal vi vel også have.


Men i næste uge kommer hylden midlertidigt op at hænge, og den skal også kunne bære en vis vægt, en række modelbiler og en rød lampe.

www.attrading.dk 

Jeg har fundet butikken på nettet hvor jeg vil købe mine modelbiler, der er mange flotte. Jeg glæder mig til den dag jeg kan placere min første bil på den røde hylde.
Foreløbigt står der en traktor.

1 kommentar: