søndag den 17. februar 2013

A GOOD DAY TO DIE HARD.

For engang skyld havde jeg en lørdag uden aftaler, så lørdag morgen kørte jeg en tur til Holstebro.
Ud til Statoil hvor jeg fik bilen vasket, Statoil har for tiden et godt tilbud:
Køb 3 sæsonvask og betal kun for de 2, så den ene er altså gratis.
Så var det i Bilka og hygge shoppe, og få rundstykker og en basse med hjem.

Lørdag aften ville jeg i biografen og se den nye Die Hard med Bruce Willis. Så jeg tog afsted i god tid, så jeg kunne nå at få en kop varm kakao, og købe popcorn og cola, for nu skulle der ses film.

Denne her gang er Bruce eller John som han hedder i filmen, taget til Moskva, og her møder han sin søn.
Sønnen er netop i færd med at redde en russers røv, så han er bestemt ikke begejstret for at se sin far.
Han er klar til at udstyre sin egen far med permanente vinger på ryggen med en røvfuld patroner, men det får han dog ingen muligheder for.
Ellers var det jo nok også blevet, en særdeles kort film.

Det er først når far og søn fanges i et kup og sidder på knæ foran en gulerodsgnaskende jackass der retter sin gøp mod deres pander, de finder ud af at nu må de nok hellere forsøge at samarbejde.
Og så ender det jo med de lever lykkeligt sammen, til deres dages ende.

Ingen vi når til enden, skal vi lige opleve en lang række stunts og actionscener.
Men det er nu som om filmen ikke fanger min interesse, man sidder ikke naglet til sit biograf sæde og tænker, hvad mon der nu sker.
I stedet sad jeg og tænkte på, at lige nu er der Johnny Reimer party på TV-Charlie, og det er nu en skam man ikke sidder derhjemme og ser det, for så ville jeg have sparet en masse penge.

Nå men denne nye Die Hard film, er stensikkert en film vi om nogle få år, ville kunne se hver eneste Jul på TV-2.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar