torsdag den 30. august 2012

INDLÆGGES PÅ SYGEHUSET IMORGEN.

Så er det imorgen tidlig at jeg skal indlægges på sygehuset i Herning, og have fjernet min galdeblære.

Det betyder at fra i aften når jeg går i seng skal faste, derfor følte jeg en trang til noget lækkert mad.
Så idag var jeg en tur i Herning Centret.

Først gik jeg en runde, og i Stereo Studie var "Keld og Dirch Boxen" på tilbud, kun 99 kr. Den købte jeg, og glæder mig til nogle gode grin.
I en tøjbutik kiggede jeg på en super flot vinterjakke, pris :

4000 KRONER. 

Den jakke kunne jeg Fandeme godt finde på, at tage til Herning og købe når jeg får løn.
For ikke så længe siden købte jeg nye bukser og en ny trøje, så det ville pynte hvis jeg også købte den jakke.
Så vil jeg have den på når jeg til oktober er inviteret i byen i København. Så kan jeg vise de københavnere, at vi jyder ikke kun går rundt i blåt arbejdstøj, men at vi sgu også kan være med på moden.

Jeg fandt en pæn hvid skjorte til 300 kr., den købte jeg.

Næste mål i Herning Centret var Jensens Bøfhus.

Her bestilte jeg en Farmerbøf, med pebersovs og kartoffelgratin.
Hold bøtte det smagte godt, en rigtig god og mør bøf. Og så den pebersovs, den er bedre end deres whiskysovs.
Her til fik jeg en stor cola. Og til dessert valgte jeg: Belgisk chokoladekage med softice.

Så nu er jeg klar til at faste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar