tirsdag den 7. august 2012

TO ROME WITH LOVE. Woody Allen film, med lystigt sex.

Jeg har aldrig set en Woody Allen film, da jeg altid har haft det indtryk, at hans film mere henvender sig til kultursnobber.
Men igår aftes tog jeg mig sammen, og tog i biografen for at se Woody Allens nye film : To Rome With Love.

Jeg tror bestemt ikke To Rome With Love er en film for kultursnobber, for denne film indeholder en fremragende sort humor.

I korte træk handler filmen om, en smuk blond pige fra Amerika der holder ferie i Rom og møder en italiensk fyr, de to bliver forelsket.
Pigen er Woody Allens datter, så han må afsted til Rom og møde sin nye svigersøn og hans familie.

Skulle filmen kun handle om den ene familie, ville filmen blive lige så kort som en reklamefilm for Føtex.
Derfor møder vi flere interessante mennesker i Rom, og følger deres liv.
Der er f.eks. manden der lever et ganske almindeligt liv, som pludselig bliver berømt. Ikke fordi han har udrettet noget, men blot bliver berømt for at være berømt.

Filmen har et budskab der handler om sex. Man skal ikke lade sig stoppe af hvad andre mener. Næ, for når chancen er der for et godt knald, skal man sørme gribe chancen.
Og det kommer der en perlerække af lystige sexscener ud af.

Hænger al det OL dig langt ud af halsen, så tag i biografen og lad dig underholde af Woody Allens film: To Rome With Love. Du får lov at grine højlydt flere gange, og du får lyst både til sex, men også til selv at opleve den smukke italienske by Rom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar