torsdag den 9. august 2012

JENSENS BØFHUS

Det var skønt at vågne op til en dag med solskin, så jeg kørte ud til Statoil i Holstebro, for at vaske min bil. Jeg valgte Krystalvask til 149 kr. Så nu er min bil flot ren og skinner som ny.

I eftermiddag gik turen til Herning Centret. Det er fordi min rabatkupon til Jensens Bøfhus nu var udfyldt, så jeg kunne få en gratis bøf.


Jeg syntes bedst om den Jensens Bøfhus, der ligger i Herning Centret. Der er altid til at få en plads, og så får man en høflig betjening.

Inden jeg skulle have min bøf, gik jeg en runde i Herning Centret.
Der var mange gode tilbud. Jeg fandt et par cowboybukser til 200 kr., og en lækker trøje til 300 kr.
Så nu er jeg klar til også at kunne være velklædt, når efteråret kommer.

Det var tid til at sætte kurs mod Jensens Bøfhus. Og jeg fik min gratis bøf, det er ikke en af de store man får, men jeg var nu godt tilfreds med den bøf jeg fik.
Og nu den var gratis, så havde jeg råd til også at nyde en dessert. Jeg valgte den Belgiske chokoladekage, fuck det er en lækker lun chokoladekage, med jordbærsovs og og soft ice til, samt en god kop kaffe.

Jeg må snart på Jensens Bøfhus igen, så jeg kan få en ny rabatkupon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar