søndag den 30. juni 2024

SOMMERFEST HOS ANDERS I AARHUS

 

Hvor var det dejligt, at få Fyraften i Fredags. Jeg skulle nemlig hjem, og holde 3 UGERS SOMMERFERIE.

Jeg ville ikke fejre det Fredag aften, da jeg skulle op allerede kl.4 Lørdag morgen (I GÅR ) , så det blev blot en rolig Fredag aften, hvor jeg gik i seng kl.20:00.


Lørdag morgen skulle jeg med toget til Aarhus, så kunne jeg nå at spise BRUNCH CASABLANCA. 

Det er ikke billigt at spise Brunch på Casablanca, men det er lækkert. Restauranten var fyldt med gæster, heldigvis var vejret tørt og lunt, så jeg kunne få et udendørs bord.


Der kunne jeg sidde og hygge mig, og give mig god tid til at nyde det lækre mad. Og slutte af med noget af det søde.

Inden jeg skulle om til festen HOS ANDERS, kunne jeg promenere en tur gennem Aarhus Gågade. 

Jeg var på udkig efter en sommer skjorte, men syntes ikke lige der var noget der faldt i min smag. 

Så kigge jeg ind i Herretøjsforretningen BRD.SIMONSEN.


Der fandt jeg en lækker kortærmet Sommerskjorte til kun 200 KR. , den passer da meget godt til, at man bor i en Havneby. 

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg har været kunde i den butik. Brdr. Simonsen har meget lækker herretøj, og til rimelige priser.

Jeg trænger til nogle nye trøjer til vinter, det må jeg ind og købe, næste gang jeg kommer til Aarhus.


Tiden var inde til at indfinde sig HOS ANDERS. Og hvem sad under parsolen og bød mig en plads ? Det gjorde mine to nye veninder. 

Men inden jeg kunne sætte mig hos dem, havde jeg en obligatorisk gerning, der kun kan gøres inde ved baren.

For jeg kan ikke tage til Aarhus, uden at få et ÅRHUS SÆT.

Det var Henrik 1 som stod bag baren og bød mig velkommen, og sagde du skal have dit sædvanlige sæt.


Lige netop ! Et ÅRHUS SÆT, består af en TOP PILSNER og en ARNBITTER. 

Nu kunne jeg købe en Fadøl og sætte mig ud til, mine to veninder.

De 2 piger lærte jeg at kende til Sommerfesten HOS ANDERS sidste år, og vi har ingen kontakt med hinanden ellers. Det er kun når jeg deltager i nogle arrangementer i Aarhus, jeg støder ind i disse 2 piger. 

Det er kun venskab, vi kan sagtens flirte og give hinanden et kram, men kender grænsen, hvilket jeg sætter stor pris på.

For om 2 år kan jeg fejre 25 ÅRS JUBILÆUM SOM SINGLE, et jubilæum jeg ser frem til at fejre. Jeg er klar over mange vil fortælle mig, at det er da ikke noget man fejre, netop derfor er det min hensigt og mit mål, at fejre dette Jubilæum. Så lover jeg, der bliver en fest med ØL, TARTELETTER OG LETPÅLÆDTE PIGER. 

Derfor skal jeg jo ikke pludselig havne i et forhold til en kvinde, for så bliver den fest jo aldrig til noget.


Kl.13 blev vi alle budt velkommen under Parsolen, og så var der frem til kl.16, GRATIS FADØL OG VIN OG VAND, og Gris på Grillen. 

Og hvem tror I som kom for at underholde os ? For levende musik, skulle der også være.


De er efterhånden gået hen og er blevet  RYGERKUPEENS FØLGETON, det er PETER S..O..RT OG DE TO ANDRE I.DI.OTER. 

Jeg fik købt en kasket, og sagde 


jeg må have en kasket, der passer med min T-shirt. 

De spurgte om jeg ikke også skulle købe den lyserøde kasket, ikke lige i dag. Altså nu har jeg 3 kasketter, 


men er jo nok nød til at købe en mere.

For jeg kom til at kigge på deres biler, ellers nogle flotte biler. Det må jo give godt, at spille så dårligt. Så jo, jeg må nok hellere købe en kasket mere, næstegang jeg oplever dem, så de kan få råd til at få vasket deres biler.

Det blev en alletiders festlig eftermiddag, med UMBA fællessang, og en tur med VLTJ OG EN GAMMEL VOLVO. 

Da festen var forbi, nåede jeg en tur over til KURTS MOR. Her var det Henrik 2 som stod bag baren, så kunne jeg lige nå en sidste øl i Aarhus, inden jeg skulle med toget hjem til Struer.

Pyha; jeg ser nu frem til at få 2 weekender i træk i Aarhus.


Lørdag d.31. August, vil jeg opleve FEDE FINN & FUNNY BOYS, HOS ANDERS. Og weekenden efter, Lørdag d.7. September, er jeg nu tilmeldt SOMMERFESTEN ovre hos KURTS MOR. 

Det bliver 2 weekender i streg, hvor jeg også må tage en overnatning i byen, regner med det bliver Cab Inn. Og så møder jeg jo nok, mine 2 veninder igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar