søndag den 16. juni 2024

EN HEL FLASKE ROM PÅ Æ BETTE BAR

 

Jeg havde planlagt jeg ville bruge min Lørdag på, at tage til KARUP Å MARKED. Det er mange år siden sidst jeg har været derude, men med det regnvejr, opgav jeg den tanke. 


Men ude på Æ BETTE BAR i Vinderup, har jeg en flaske Rom stående, den kunne jeg jo tage ud og få tømt.

Inden turen gik til Vinderup, havde jeg nogle gøremål. Først i LØVBJERG og få handlet ind, og en opvask der skulle klares, så man ikke skulle stå op til den, Søndag morgen. 


Kl.13:15 kunne jeg sætte mig i toget, og dampe af til Vinderup.

Æ BETTE BAR , fandt de flasken frem. Det var for en månedstid siden, da værtshuset holdt en forårsfest i Gårdhaven, hvor jeg fik en rabatkupon på 1 Flaske CAPTAJN MORGAN med 4 Cola'er, til 300 kr. 

For et par uger siden, var jeg ude og tage hul på min flaske Rom, men efterlod en halv flaske.

Den ½ flaske og stadig 2 Colaer, så det blev jo en billig begyndelse på eftermiddagen. 

På grund af vejret, var der flere som valgte at bruge deres eftermiddag på Æ BETTE BAR, i stedet for at tage til KARUP Å MARKED. Så når nu de ikke kunne opleve Lars Lilholt Live, kunne vi så høre ham på Juke Boxen. Så det blev en ret så hyggelig eftermiddag.


Det lykkedes mig, at få tømt min flaske Rom. I min Sommerferie, regner jeg med, jeg vil ud og købe en ny flaske Rom. For det er nu så hyggeligt, at sidde på Æ BETTE BAR og blive fuld af Rom. 

Om ikke andet har jeg en god undskyldning for snart at skal der ud igen, jeg glemte nemlig min paraply da jeg tog hjem. 


I dag tog jeg en tur på DET LILLE APOTEK, da jeg ville købe en billet til Sensommer Festen. Men desværre var der ingen billetter at få endnu, de har blot nævnt festen på MESSENGER. Så det bliver først i næste uge, man kan købe billetter.

Jamen så kunne jeg da lige nå forbi CENTER PUBBEN, og få betalt til DE VILDE KANINER. 

Jeg håber der er tørvejr på Lørdag, der har jeg en plan om, jeg vil til Thisted og have noget godt at spise. Og bagefter på HOTEL TØMMERGÅRDEN og drikke øl, det er længe siden jeg har været i Hvidbjerg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar