søndag den 9. juni 2024

HØNSEGÅRDENS SOMMERFEST PÅ IRISH PUB I VINDERUP

 

Naturligvis fik vi overarbejde i Fredags, på Fjerkræslagteriet i Vinderup. Så vi var sent hjemme, derfor gad jeg ikke handle ind til aftensmad.

I stedet valgte jeg at spise på CAFE KC,


3 Tarteletter og en øl.

Og så omkring DET LILLE APOTEK og putte penge i Spare Bøssen, det blev til 2 øl og så var det hjemad.


Jeg stod op til en Lørdag, med 2 gøremål.

Først til Generalforsamling, i STRUER FISKERIFORENING. 

Nu har jeg været medlem i et år, og valgte at fortsætte med at være medlem. Til næste år, har jeg været medlem i 2 år. Og når man har været medlem i 2 år, kan man få lov at købe en af de små RØDE HYTTER. 

En hytte koster 25.000 kr. , jeg ønsker virkelig, at jeg til næste år, kan få råd til at købe sådan en hytte.

Så vil jeg indrette den med en hjørnesofa og sofabord, så kan man tage derned og hygge sig en hel Lørdag. 

Efter Generalforsamlingen, skulle jeg hjem og i bad og klæde om, da jeg om aftenen skulle til:

HØNSEGÅRDENS SOMMERFEST PÅ IRISH PUB I VINDERUP.


Kl.16:15 skulle jeg med toget til Vinderup, festen var først kl.18. 

Jamen så kunne jeg lige nå at kigge ind på Æ BETTE BAR, tak for kaffe ! Her var der Dartturnering, så det lille værtshus var fuld af mennesker. Der kunne lige blive en plads i baren til mig, og jeg kunne nå 2 øl.

Så måtte jeg hen på IRISH PUB.

Kl.18 mødte de andre kollegaer op, d.v.s kun dem fra de andre afdelinger. Jeg var som altid den eneste fra Slagteriet, hvilket de andre også påpegede.

De roste mig for at være flittig til at deltage i Hønsegårdens arrangementer, men syntes det er for dårlig at mine kollegaer fra min afdeling, aldrig deltager. Jeg syntes også det er for dårligt af dem, og flere af dem bor endda i Vinderup. Men åbenbart vil de hellere sidde hjemme bag nedrullede gardiner, frem for at komme ud og få en sjov aften sammen med sine kollegaer.


Vi fik alle 4 drinkskort, der kunne veksles til Børneøl som jeg kalder de der sprut sodavand, eller øl. 

Jeg valgte at gemme mine til vi var færdig med at spise, for jeg ville have en fadøl til maden.


I alt var vi 44 kollegaer samlet denne Lørdag aften på IRISH PUB, og det var noget lækkert mad vi fik at spise.

Underholdning skulle der også være, 


en DJ som kalder sig NIGHT MARE. 

Det var Fandeme noget godt musik, han kunne finde ud af at spille. Der var en smule af det nye, bl.a min FACEBOOK VENINDE SABRINA CARPENTER , med sit monsterhit: ESPRESSO. Sjovt nok, var der ingen af de andre, som aner hvem hun er. Men det gør jeg, og kunne da lige vise dem på FACEBOOK hvem denne SABRINA er. 

Men ellers fik vi masser af hits fra 70'erne, 80'erne og 90'erne, så jeg blev trukket med ud på dansegulvet flere gange, i løbet af aftenen. Som de sagde til mig, dine kollegaer skal da vide, hvad de går glip af. Det var skide sjovt. 

Festen skulle fortsætte til kl.2 om natten, jeg havde virkelig lyst til at blive, men havde ingen aftaler om overnatning, det må jeg have til næstegang HØNSEGÅRDEN holder fest.

Så jeg var nød til at nå det sidste tog hjem til Struer kl.23:42, ellers kunne jeg komme til at sidde på Vinderup Station, til det første tog køre Søndag morgen kl.7:42, det ville være træls at sidde der.


I dag SØNDAG skulle jeg ud og stemme til EUROPA PARLEMENTET, jeg var der da de åbnede Valglokalet kl.9.

Jeg mener at hvis man vil deltage i Demokratiet og have noget at skulle have sagt, må man afgive sin stemme på Valgdagen. 

Jeg har fulgt med i TV, men syntes godt nok ikke der er den store forskel på de andre kandidater, de mener stort set det samme. 

Derfor stemte jeg på ANDERS VISTISEN fra DANSK FOLKEPARTI. 

Lad os se om ikke han er i stand til, at gøre en klar forskel med Politisk Ukorrekthed. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar