søndag den 23. juni 2024

ENDNU EN FLASKE ROM, PÅ Æ BETTE BAR

 

Jeg havde i ugens løb, overvejet om jeg skulle bruge min Lørdag på en tur til Thisted, og så på HOTEL TØMMERGÅRDEN og drikke øl.

I Thisted ville jeg en tur på Steak House, deres menu lyder tiltalende. Når man er i Thisted, vil man jo også gerne nå at besøge CHOKOLADEKURVEN, men om Lørdagen lukker de allerede kl.14, så kan man sgu ikke nå det. Det kan man tilgengæld om Fredagen, så det bliver en Fredagstur jeg vil tage i min Sommerferie. 

Hvad kunne jeg så beskæftige mig med, på sådan en råkold Sommer Lørdag ?


Jo, jeg kunne jo tage ud på Æ BETTE BAR i Vinderup, og købe en ny flaske Rom. Det var for øvrigt Susan, som skulle stå bag baren denne Lørdag. Jeg skrev til hende, at jeg kommer ud og køber en Flaske CAPTAIN MORGAN ROM, jamen den skulle hun nok have klar til mig.

Først skulle jeg på DET LILLE APOTEK, og putte penge i SPAREBØSSEN. 

Og noget at spise, inden man skulle drikke ville jeg også nå.


Det blev en hurtig FRANSK HOTDOG, på Struer Banegård.

Æ BETTE BAR stod der sørme en flaske Rom, klar til mig.


En flaske CAPTAIN MORGAN ROM koster 400 kr. , det er incl. 4 stk. COCA COLA, det er faktisk overkommelig. 

Så var der nogle som foreslog vi skulle trække numre, højeste nummer skulle så betale en omgang. Jeg var sgu heldig de gange jeg var med i spillet, at det ikke var mig der kom til at betale. Så vælger man selv om man ønsker en øl eller en sodavand, jeg valgte 1 Cola hvergang. 

Derfor havde jeg Colaer nok til hele eftermiddagen og aftenen med, og har da stadig et par Colaer til gode til næstegang jeg kommer ud på Æ BETTE BAR.

Efter kl.22 tænkte jeg, at nu må jeg nok snart sætte en stopper for i aften, og så komme med et tog hjem.


Jeg har en slant Rom stående til næstegang, så det bliver en Torsdagstur i min Sommerferie.

Sidst jeg var i Vinderup, glemte jeg min paraply, 


den huskede jeg denne gang, at få med hjem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar