tirsdag den 4. juni 2024

FLAMMEN I HOLSTEBRO

 

Det var i Februar FLAMMEN åbnede en Restaurant i Holstebro, men at tage til Holstebro en vinterdag, hvor gaderne er glatte er sgu ikke meget ved. Jeg ville vente til det bliver Sommer, med at besøge restauranten.

I går tog jeg på FLAMMEN, en oplagt dag. Normale hverdage er det ikke muligt, efter som jeg skal i seng kl.17:30, grundet mine arbejdstider. Men i dag har vi en herlig Helligdag GRUNDLOVSDAG, så i går var jeg ude at fejre, jeg ikke skulle tidligt i seng.


Jeg fik booket bord til kl.17:15, så kunne jeg tage med et tog der kom til at passe med, jeg kunne nå en øl på BIERSTUBE. 


Der var mange gæster på FLAMMEN hvilket er forståeligt, man får en meget høflig betjening, og sikke noget lækkert mad. 

Jeg valgte blot GRILLBUFFET ikke med ALL INCLUSIVE, men blot med en Fadøl. 

Først en Tomatsuppe der smager bedre end Mous, og Frikadeller der smager bedre en Tulips, og en Kartoffelsalat der er bedre end Graasten. 


Og så fra grillen, 4 gode stykker kød, kartofler og Whiskysovs. Hold op det smager godt, kødet er gennemstegt og mørt og saftigt. 

Jeg sagde til Værtinden, at nu må jeg give op, jeg kan simpelthen ikke spise mere. Jeg fik betalt, så dyrt var det heller ikke, jeg kom af med 300 kr.


Jeg nåede ikke at smage det hele, så jeg må derud igen, om ikke andet så i min Sommerferie.

Og jeg har jo også Dessertbuffeten til gode.



Inden jeg skulle med toget, kunne jeg nå en øl på FOX & HOUND. 

Da jeg var tilbage i Struer, gad jeg ikke tage på værtshus, jeg ville bare hjem og slappe af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar