fredag den 10. maj 2024

MIN GAMLE TELEFON VIRKER IGEN

 

Jeg havde ellers en aftale med en vis person i går, om at få min nye telefon op at køre. Vedkommen dukkede aldrig op, det er så hvad jeg kan regne med, at man ikke altid kan stole på folk.

Men så har jeg en god kollega, som i Tirsdags kiggede på min gamle telefon.


Da jeg i Lørdags var i Silkeborg, og sad på PANORAMA og nød noget lækkert smørebrød. Da oplevede jeg det værste, pludselig kunne jeg ikke bruge min telefon.

Hos YOU SEE kunne de forklare mig, at det var selve telefonens Pinkode der pludselig var stået af. Den kode kan jeg sgu ikke huske, så de kunne tilbyde mig en ny telefon til 99 kr.


En MOTOROLA, jeg kunne tydeligt se at en telefon til 99 kr., ikke er i stand til de samme ting som en SAMSUNG. 

Min kollega tilbød at kigge på min gamle telefon i Tirsdags, han har forstand på sådan noget teknik. Og sørme om ikke han fik den til at virke igen, han fik oprettet en ny Pinkode, og nu virker den igen.

Skønt at se ! Alt det der ligger i telefonens hukommelse, er der stadig. 

I dag blev chippen taget ud af min nye telefon og sat i igen i min gamle telefon, så nu køre den igen.


Men der er nemlig et MEN ! Efter den 28.Maj kan min gamle telefon ikke længere bruges til MIT ID, de tilbyder så man kan få en automatisk kodeoplæser. Sådan en bestiller jeg, og vil bruge indtil videre. 

Jeg har så en ny telefon liggende, og det får den lov til i den 6 måneders bindingsperiode hos YOU SEE.

Om 6 mdr. vil jeg overveje, hvad der skal ske med den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar