mandag den 20. maj 2024

CAPTAIN MORGAN PÅ Æ BETTE BAR I VINDERUP

 

Da jeg sidste weekend var på Æ BETTE  BAR i Vinderup, fik jeg en værdikupon, 


som jeg straks indløste. En flaske CAPTAIN MORGAN ROM med 4 stk. COCA COLA. 

Jeg havde ingen mulighed for at nyde mit køb netop i det øjeblik, derfor blev flasken sat på hylden, til næste gang jeg kommer til Vinderup.

Jeg gik og grublede over, hvornår Fanden jeg skulle få taget hul på den flaske. I går øjnede jeg en mulighed for, det ku' LASSEGØRE.

1.Pinsedag en skide Søndag, jeg skulle ikke til Sprit Banko på Centerpubben, det var netop aflyst grundet Pinsen. Og på grund af Pinsen, skal man ikke op og på arbejde Mandag morgen, og solen skinner det er dejligt varmt. 

Så hvorfor ikke tage ud på Æ BETTE BAR og så, i hvert fald få taget hul på flasken ?

Først et par huslige pligter der skulle overstås, en tøjvask og opvask, kl.13:15 kunne jeg tage toget til Vinderup.

Æ BETTE BAR var der en god stemning, og nogle hyggelige mennesker.



Det var en fornøjelse, at sætte sig til rette og få taget hul på min flaske Rom. Det er jo betalt, så det var en gratis omgang, også med sodavandene, at sidde der. 

Hen ad eftermiddagen begyndte det at tynde ud i folk, så syntes jeg også det var på tide, at sætte proppen i.



Min flaske Rom blev ikke Tom, så der er til en hyggelig aften, næstegang jeg tager ud på Æ BETTE BAR.


Da jeg var tilbage i Struer, skulle jeg have noget at spise. På LA BOHEME fik jeg en Burger med Fritter. 

Det var dejligt, man kunne sidde udendørs i det gode vejr, og spise sin mad.


Til slut hen på CENTER PUBBEN , og få en gå-hjem-øl. Det var Margit som stod bag baren, hun fortalte, at på Søndag spiller vi sidste omgang SPRIT BANKO i denne sæson. Og forventer vi starter op igen, til September.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar