søndag den 26. maj 2024

KILEN ROCK 2024

 

Som det er for vane i Maj, skulle jeg også i år, til KILEN ROCK.

Billetten købte jeg på DET LILLE APOTEK, til en pris af 450 kr. 


Til den pris var der inkluderet Brunch på DET LILLE APOTEK, samt 2 øl kort der kunne benyttes ved KILEN ROCK.


Jeg tog op til DET LILLE APOTEK ved 9 tiden, så kunne man sidde og hygge sig med en morgen bajer. 

Kl.10:30 blev der serveret Brunch, og så kunne vi sidde ude i Gårdhaven, og nyde det lækre mad fra Gittes Køkken.


Det blev et par hyggelige timer, inden jeg kl.12 måtte gå. For allerede kl.13, skulle det første band optræde ved Kilen Rock.


Det var JOHNNY THE BLUES.

Forsangeren kender jeg, det er Kristian, som for nogle år siden var krofatter på IRISH PUB i Vinderup.

Nu er han The Boss i JOHNNY THE BLUES.

Det er Johnny Madsens største hits de spiller, og når nu Mesteren selv Johnny Madsen hellere vil sidde på Fanø og svinge sine malerpensler end sin guitarplekter, er det intet mindre end fremragende der findes et band som Johnny The Blues, som virkelig kan give Johnny Madsen kam til sit fedtede hår.

Og så kan man undrer sig over, om Johnny Madsen mon blev forbigået i radioen. For dengang hørte man kun de 2 samme sange, der altid blev spillet. Johnny Madsen har altså udgivet langt flere sange, som i dag kan beskrives som Rock klassikere fuldt på højde med Kim Larsens sange. 


Nu var der tid til at nyde en kold øl i Sommervarmen, de 2 øl kort var hurtigt brugt, så kunne jeg lige så godt købe en kande øl, at hygge sig med gennem eftermiddagen.


Næste band på scenen var, PÅ SLAGET 12.

Jeg syntes de burde Tage hjem til Århus, for de skabte ikke den store bølgegang, Ude på de Blå Oceaner.

Det gjorde det næste band tilgengæld, det var:


DE GLADE SØMÆND.

Da Sømændene lagde til Kaj ved KILEN ROCK, tog de os med ud på De 7 Verdenshave, hvor vi fik en sang fra de varme lande. 


Jeg købte en kasket til lejligheden, da Sømændene stak til søs igen og koncerten var forbi, var der en som gerne ville have min kasket.

Pyt med det ! For det første kostede den kun 100 kr. For det andet, følte jeg mig som BØRGE fra OLSEN BANDEN, da han fik den der DSB kasket på. 


Nu var det blevet tid til at få noget at spise, der var flere muligheder for at købe mad, jeg valgte Vietnamesisk mad, det var meget lækkert.


Så fik jeg set TENNIS gå i gang på scenen, herlige 80'er hits der fik publikum til at synge med.

Aller sidste band skulle være CARPARK NOTH. Det var først kl.21 de skulle gå på scenen, dem gad jeg ikke vente på.

Jeg gik op til DET LILLE APOTEK , og det var ellers meningen jeg ville hjem og se OLSEN BANDEN TV CHARLIE. Det nåede jeg dog ikke, stemningen på Det lille Apotek var alt for god til jeg gad at tage hjem. Så der blev jeg hængende, nogle timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar